logo

Meni

Python na delu: Ključne tehnike za optimizaciju marketinškog budžeta predstavljene na Python Belgrade meetup-u

april 26, 2024

U okviru redovnih aktivnosti Python Belgrade zajednice, održano je predavanje na temu "Marketing Mix Modeling in Python" koje je privuklo profesionalace iz oblasti marketinga i programiranja. Događaj je bio usmeren na optimizaciju marketinškog budžeta kroz napredne tehnike programiranja.

Predavač Stas Petrov detaljno je predstavio Marketing Mix Modeling (MMM) i koji se sve različiti pristupi mogu koristiti u ovoj analitici. Posebno zanimanje prisutnih izazvala je prezentacija Python biblioteke za Bayesian MMM, Py-MC-Marketing, koja omogućava sofisticiranu analizu podataka za efikasnije upravljanje marketinškim resursima.

Nakon završetka formalnog dela predavanja, usledila je 30-minutna sesija Lightning Talks, gde su učesnici imali priliku da razmene svoja iskustva i ideje.

Događaj je još jednom potvrdio važnost kontinuiranog profesionalnog razvoja i značaj zajednice u deljenju znanja i iskustava. Zahvaljujemo se svim prisutnima, kao i predavaču Stasu Petrovu, na izuzetnom doprinosu i očekujemo nove susrete u okviru Python Belgrade zajednice.

Do sledećeg susreta – srećno kodiranje!

Pošalji upit

Kontaktirajte nas!

Želite da koristite naše usluge, imate pitanje ili vam je potrebna dodatna informacija?